27 Eylül 2013 Cuma

Tuncel Kurtiz Nam-ı Diğer "Ramiz Dayı"


Tuncel Kurtiz hakkında konuşmak istiyorum bugün, biliyorsunuzdur eminim ki bugün büyük ustayı kaybettik. Kendisini "Ezel" dizisinden tanırım. Daha birçok güzel eserde yer aldığını biliyorum fakat izleme imkanı bulamadım hiç. Ezel dizisini hiçbir bölüm kaçırmaksızın izledim. Ramiz Dayı da sevdiğim bir karakterdi. Okulda birbirimize az "yeğen" diyerek öğüt vermedik. Onu taklit etmeyi hep denerdik. Biliyorum şimdi görse bu yazdıklarımı kızacaktır bana çünkü sevmezdi hiç "dayı" denilmesini, o Tuncel olarak yaşamak istedi hep, Tuncel'im ben derdi dayı değil. Kendisini bir otomobil reklamını seslendirirken hatırlıyorum "Fırtına gibi esmek mi istersin yoksa hızır gibi tam zamanında yetişmek mi?" Sözünü duyar duymaz daha otomobili görmeden aşık etmişti beni o güzel sesiyle. Almak istemiştim inanın, hala kulaklarımda çınlar o muhteşem ses.

Mekanın cennet olsun büyük üstad, yanında bizi izleyen ustalara selam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karşılıklı şuku esasında yorum yapın lan!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.